Αρχική VISUAL DESIGNING Ιστοσελίδες

Ιστοσελίδες

1) Στατική ιστοσελίδα

Αν αυτό που επιθυμείτε είναι μια απλή παρουσίαση της επιχείρησής σας, και δεν έχετε την ανάγκη να αλλάζετε το περιεχόμενό της, τότε αυτό που χρειάζεστε είναι μια στατική σελίδα.

Είναι η φθηνότερη κατηγορία ιστοσελίδων και είναι η ιδανική για εσάς αν το μόνο που χρειάζεστε είναι να δώσετε κάποιες βασικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Αποτελείται από μικρό αριθμό σελίδων και μπορεί να περιέχει κείμενο, εικόνες και συνδέσμους (links) αλλά το περιεχόμενο παραμένει σταθερό και μετά την διαδικασία κατασκευής δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές από τον απλό χρήστη παρά μόνο από τον προγραμματιστή της ιστοσελίδας.

2) Δυναμική Ιστοσελίδα

Αν και εμφανισιακά μια δυναμική ιστοσελίδα μοιάζει πολύ με μια στατική, έχει πολλές διαφορές σε αυτά που προσφέρουν σε κάποιον που αποκτά μία. Είναι η ιδανική επιλογή για εσάς που επιθυμείτε να ενημερώνετε σε τακτά διαστήματα τη σελίδα σας με νέο περιεχόμενο. Μπορεί να έχει μεγαλύτερο κόστος από τη στατική, σε βάθος χρόνου όμως θα δείτε ότι ανταποδίδει πολλά περισσότερα στην επιχείρησή σας.

Η κύρια διαφορά είναι ότι μπορείτε να αλλάζετε το περιεχόμενο της σελίδας σας άμεσα και όσες φορές θέλετε. Μπορείτε να αλλάξετε τις κατηγορίες της ιστοσελίδας, τα κείμενα, τις φωτογραφίες, και γενικότερα όποιο στοιχείο εσείς επιθυμείτε.

Είναι πολύ εύκολο για κάποιον χωρίς προγραμματιστικές γνώσεις να διαχειριστεί μόνος του τη σελίδα του. Ο πίνακας διαχείρισης έχει ένα πολύ φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον και μετά την εκπαίδευση που προσφέρει η εταιρία οι αλλαγές θα γίνονται σε λίγο χρόνο και με ελάχιστο κόπο.

Αν αναλάβετε εσείς τη διαχείριση της σελίδας σας, το κόστος είναι μηδενικό, ενώ με κάποιο αντίτιμο, αναλαμβάνει η εταιρία την ανανέωση του περιεχομένου της σελίδας σας.

3) Full flash Ιστοσελίδα

Η πλέον εντυπωσιακή επιλογή για εσάς που θέλετε να ξεχωρίζετε ανάμεσα στον τεράστιο αριθμό παρόμοιων ιστοσελίδων. Τραβήξτε την προσοχή και αυξήστε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, συνεπώς και τα κέρδη της επιχείρησής σας.

Ενώ οι συνηθισμένες δυναμικές σελίδες έχουν μόνο κάποια κομμάτια τους κατασκευασμένα με τεχνολογία flash, οι σελίδες αυτές είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένες με flash τεχνολογία. Η σελίδα σας θα έχει σύνθετα γραφικά, εφέ και κίνηση.

4) Τα portals παρέχουν πρόσβαση στους επισκέπτες να παραμετροποιούν το περιεχόμενο, βάσει των ενδιαφερόντων και των προτιμήσεών τους, ενώ στα websites το περιεχόμενο και η παρουσίαση είναι ίδια για όλους. Eπιτρέπουν στους χρήστες να εγγραφούν μόνο μία φορά, ώστε να μπορούν να έχουν πρόσβαση στις πηγές πληροφοριών, ενώ πρέπει να εγγράφονται σε κάθε ένα απλό website για να αποκτήσουν πρόσβαση στο υλικό.
Eίναι περίπλοκα τεχνολογικά περιβάλλοντα, με πολλαπλούς servers και λοιπά εργαλεία τα οποία παρέχουν  τόσο το περιεχόμενο όσο και τη λειτουργικότητα, ενώ στα websites το περιεχόμενο μπορεί να είναι διαθέσιμο από έναν μόνο υπολογιστή, χωρίς τη χρήση εξωτερικών συστημάτων. Παρουσιάζουν το περιεχόμενο δυναμικά, δημιουργώντας την εκάστοτε παρουσίαση αφού ο χρήστης έχει επιλέξει τις προτιμήσεις που επιθυμεί, ενώ στα websites οι πληροφορίες παρουσιάζονται στατικά και για μόνο ένας από τους διαχειριστές της σελίδας μπορεί να κάνει τροποποιήσεις. Συχνά περιέχουν ανεπτυγμένες μηχανές αναζήτησης και μπορεί να αναζητήσει και να καταχωρήσει πληροφορίες από πολλαπλές σελίδες, ενώ στα websites η αναζήτηση πληροφοριών περιορίζεται σε αυτές του ίδιου του website. Στα portals ενσωματώνονται πληροφορίες από πολλαπλές ιστοσελίδες χωρίς να χρειάζεται να κάνουμε κλικ σε link άλλων σελίδων, ενώ τα websites συνήθως περιέχουν links άλλων σελίδων.

5)Forums: Πρόκειται για ηλεκτρονικές κοινότητες όπου άτομα με τα ίδια ενδιαφέροντα συναθροίζονται μέσω του ίντερνετ και ανταλλάσουν απόψεις και νέα. Πρόκειται για ιστοσελίδες με μεγάλο βάθος, αφού φιλοξενούν αρκετά «δωμάτια» και κάθε ένα από αυτά αφορά και μια διαφορετική θεματική ενότητα. Πολλές φορές για να δει όλο το περιεχόμενο κάποιος πρέπει να κάνει εγγραφή και να γίνει μέλος. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να στείλει και να λάβει μηνύματα σε άλλους χρήστες αλλά και να γίνει ενεργό κομμάτι της κοινότητας.

Ένα φόρουμ μπορεί να αφορά σε οπαδούς ενός αθλήματος ή μιας συγκεκριμένης ομάδας, φίλους μουσικών συγκροτημάτων, ακόμα και πολιτικών παρατάξεων. Επίσης υπάρχουν τα φόρουμ γενικού ενδιαφέροντος όπου κάποιος μπορεί να συζητήσει για ποικίλα θέματα.

6)Blogs: Τα τελευταία χρόνια έχουν μπει στη ζωή μας τα blog ή ιστολόγια στα ελληνικά. O αγγλικός όρος blog προέρχεται από το weblog το οποίο έχει μεταφραστεί στα ελληνικά ως ιστολόγιο. Το weblog είναι επινόηση του Jorn Barger από τον Δεκέμβριο του 1997. Στις αρχές του 1999 όμως ο Peter Merholz ανακοίνωσε ότι θα το προφέρει «wee-blog» και έτσι καταλήξαμε στο σύντομο όρο blog αφού ο συντάκτης αναφερόταν ως blogger. Πρόκειται για ιστοσελίδες οι οποίες ανανεώνονται τακτικά, ακόμα και κάθε μέρα ή και πολλές φορές ημερησίως. Το περιεχόμενό τους μπορεί να είναι ενημερωτικό, ειδησεογραφικό, καλλιτεχνικό, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ημερολόγιο.

Τώρα τελευταία πληθαίνουν τα πολιτικά blog στα οποία πολίτες αλλά και δημοσιογράφοι εκφράζουν την άποψή τους και πραγματοποιούν συζητήσεις με τους αναγνώστες μέσω των σχολίων κάθε θέματος. Πέραν της ενημέρωσης, ένα blog μπορεί να λειτουργήσει και σαν εργαλείο κριτικής. Τώρα πια, ακόμα και εταιρίες έχουν φτιάξει δικά τους blog ώστε να ενημερώνουν τους πελάτες τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Πολλοί ιστότοποι δίνουν την ευκαιρία στον καθένα να φτιάξει δωρεάν ή με πολύ μικρό κόστος το δικό του blog. Το στήσιμό του είναι αρκετά απλό.

Στην κεφαλίδα (header) υπάρχει ο τίτλος του blog ενώ από κάτω μπορεί να υπάρχει μια μικρή περιγραφή της σελίδας. Στο κεντρικό σημείο της σελίδας βρίσκουμε τις καταχωρήσεις οι οποίες μπορούν να περιέχουν κείμενο, φωτογραφίες, βίντεο ή μουσική. Σε μια μικρότερη στήλη στα δεξιά της σελίδας υπάρχουν λινκς για άλλα blog ή ιστοσελίδες, αρχείο του blog πιθανώς και άλλα στοιχεία.

7)E-Shop: Οι αλλαγές που επιφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις σχέσεις της επιχείρησής σας με τους πελάτες της (που παραδοσιακά πραγματοποιεί αγορές στη φυσική έδρα ή/και στα κατά τόπους υποκαταστήματα της επιχείρησής σας) οφείλονται σε δύο χαρακτηριστικά του Internet, εξαιρετικής σημασίας:

• την κατάργηση των γεωγραφικών περιορισμών: οι ενδιαφερόμενοι μπορούν πλέον να σας προσεγγίζουν, ανεξαρτήτως της γεωγραφικής τους θέσης, δημιουργώντας έτσι την ευκαιρία κατανάλωσης προϊόντων και υπηρεσιών, ξεφεύγοντας από τα στενά όρια της φυσικής έδρας της επιχείρησης.

• την αύξηση της αναπληροφόρησης: μπορείτε να έχετε άμεση ενημέρωση για τις αντιδράσεις της αγοράς και ταχύτατη αξιολόγηση των θετικών ή αρνητικών συνεπειών που προκύπτουν από ενέργειες όπως η αναθεώρηση της τιμολογιακής πολιτικής ή η προσθήκη νέων προϊόντων.

Τα χαρακτηριστικά αυτά διαμορφώνουν ένα νέο είδος σχέσεων με την πελατειακή σας βάση, και δημιουργούν νέες απαιτήσεις για την επιτυχή λειτουργία της επιχείρησή σας.

Το ίντερνετ παρέχει μια σειρά από πλεονεκτήματα:
χαμηλότερο κόστος – κοστίζει ασύγκριτα πιο φθηνά από τη διαφήμιση σε μια εφημερίδα ή περιοδικό, ή από την εκτύπωση και τη διανομή έντυπου διαφημιστικού υλικού παγκόσμια, πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο,πλούσιο περιεχόμενο –φωτογραφικό υλικό, κατάλογος προϊόντων, τιμές, τεχνικές προδιαγραφές κλπ εύκολη, συνεχή και γρήγορη ενημέρωση και αλλαγή του διαφημιστικού υλικού επεκτείνετε το όνομα της επιχείρησής σας σε περιοχές που δεν είχατε μέχρι τώρα τη δυνατότητα να καλύψετε δραστηριοποιείστε σε αγορές που διαφορετικά θα ήταν αδύνατο να προσεγγίσετε προωθείτε τα προϊόντα σας σε πιο εξειδικευμένο κοινό ενημερώνετε τους πελάτες σας για τα καινούρια προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε.


Παραγωγή ιδεών (Concepting)

Παραγωγή ή γέννηση ιδεών είναι η διαδικασία μέσα στην οποία παράγονται πολλές ιδεές για νέα προϊόντα μέσα από δημιουργική και εποικοδομητική σκέψη. Είναι πολύ σημαντικό να καταγράφονται όλες οι παραγόμενες...

Read more

Microsites

Λέγοντας microsite εννοούμε μία ανεξάρτητη ιστοσελίδα ή ένα σύνολο από σελίδες όχι περισσότερες από επτά που έχουν ως σκοπό να λειτουργήσουν ως τμήμα μιας ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας ή ως μια...

Read more

Ιστοσελίδες

1) Στατική ιστοσελίδαΑν αυτό που επιθυμείτε είναι μια απλή παρουσίαση της επιχείρησής σας, και δεν έχετε την ανάγκη να αλλάζετε το περιεχόμενό της, τότε αυτό που χρειάζεστε είναι μια στατική...

Read more

Κινούμενα Γραφικά - Animation

Εξ ορισμού animation σημαίνει ‘to bring to life’ δηλαδή η απόδοση ζωντάνιας και κίνησης σε στατικές παρουσιάσεις.Η απόδοση μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:• Με φυσικό τρόπο (π.χ. συνεχής φωτογράφηση...

Read more

Social Media





Newsletter


Επικοινωνία

Στρ. Καλλάρη 37 Κάτω Πατήσια Αθήνα
Email: info@webcity.gr
Τηλ: +30.210.8318084 
Φαξ: +30.210.8318051

E.T.W. WEBCENTER CYPRUS LTD
Τεμπών 30 Εγκώμη Λευκωσία 2090
Url: www.etw-webcenter.com 
Email: info@etw-webcenter.com